Inschrijven nieuwe leerling 2de - 7de jaar

Schrijf uw zoon of dochter met het onderstaande formulier in bij Centrum Leren en Werken.

Voor volgend schooljaar (2021-2022) kan dat pas vanaf 19 april 2021.

 

Wat na de inschrijving online?

Na de digitale inschrijving van de nieuwe leerling zal een medewerker van de school u binnen de week telefonisch contacteren om de inschrijving verder af te handelen. Hou er rekening mee dat de administratie van onze school momenteel op vakantie is. Alle inschrijvingen vanaf nu tot en met op 15 augustus worden pas vanaf 16 augustus behandeld!

Om de inschrijving daarna definitief te maken, hebben we ook een aantal belangrijke documenten nodig, nl. het attest van vorig schooljaar, een kopie van de identiteitskaart, het eventuele rapport. We verwachten die documenten op school in de eerste week van juli en laten u nog weten hoe u deze documenten kan bezorgen, afhankelijk van de evolutie in de coronamaatregelen.

 

In geval van problemen

Slaagt u er niet om de inschrijving online in orde te brengen, dan kan u ons ook via mail contacteren op algemene.directie@romerocollege.be. We bellen u dan op om de inschrijving in orde te maken.

 

Het inschrijfformulier

Privacywetgeving:  Klik hier om te lezen hoe wij als school met deze vertrouwelijke gegevens zullen omgaan.

 

Bekijk op de website wat je kan studeren in het Centrum Leren en Werken.